Monday, March 7, 2011

~cooking? cooking!~



salam..
huhuhu...
kali nie aku mo post something yang len cikit..hahaha
tentang masak...ngeh..ngeh..ngeh...
ye ke...boleh pecaya ke???
nie la nie..
hari tu aku ada post kat halaman fb cnursmile site hari tu mo buat entry ape..
tetiba pula seorang member nie cadangkan entry tentang masakan...
mentang2 aku minat bab makan2 nie...
sapa lagi kalau bukan cik nurin kite tu

bukan aku x mo post..
tapi belum sedia lagi..hahaha


~boleh pecaya ke???~


aku pun tunggu panggilan kursus masak tu kan..
kalau sudah ada ilmu yang betul2 sahih untuk dikongsi...
baru la aku mo post kat blog nie..

jadi kenapa buat entry macam nie???
hahaha..
nie gara2 penangan korea la nie...
inda bah..
aku minat sama lagu nie..
dari super junior happy..
tajuknye cooking? cooking!

*sory la x dapat masukkan video tu di cini...vidoe yang aku ambil tu [LD] la...so sapa2 mo tengok video tu sila tekan kat tajuk dia kat atas nie ye...tq*

hahaha..
lucu gile nie ea punya video..
dalam video nie dia ajar macam mana mo pikat lelaki..
ngeh..ngeh..ngeh..
ade ke..
hahaha..
tapi macam boleh pakai je kan...
hahahaha

biasa la tu kan...
mama pun selalu cakap..
kalau inda pandai ke dapur..
inda pandai masak2..
teda lelaki yang mo ambil jadi isteri dia..=.="
nasib bek aku pandai..lalalalalalala
hihihihihi
macam dalam video nie la bha..
ramai tu lelaki suka sama tu perempuan..
tapi sebab perempuan tu masak x sedap..
terus dorang cabut...
hahahaha
ade kah boleh2 pula macam tu..
tapi yang bestnye perempuan tu x mengalah..
ia usaha juga..
sampai belajar kimia bha untuk dapatkan rasa yang sebab untuk makanan dia..
hahaha

*kalau aku x sanggup...huhuhu*

nasib bek juga berbaloi bha..
huhu...

moral story kite untuk hari nie..
~usaha tangga kejayaan..
~belajar masak untuk cari jodoh...*cececeh...mengada..^,^*
~jangan mudah putus asa

hah..pasni sapa2 yang mo cari jodoh cepat2 belajar la masak awal2..supaya ramai la lelaki kejar..

*boleh pakai ke teori nie??~kalau x percaya sila abaikan*

aku???huhu..x semestinya k kalau aku mo belajar masak mo kawen awal2..
salah ke mo pandai masak??lagi pun itu untuk kesenangan aku...sebab aku nie kaki makan lebih2 lagi donut..kehkehkehkeh



p/s:entry nie adalah entry pembukaan untuk entry masakan...;-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...