Sunday, March 13, 2011

~cukup!!!~

salam sumer..
huhu...
cukup la cukup..
hahahaha

~meluah perasaan jap kat blog~

ngeh...ngeh...ngeh..
hahaha..
cian nie deh aku sekarang nie..
membawa & menahan kesakitan..
hahahaha

~padan muka ko...cari penyakit kan~
nie la nie...

semalaman dah 1 badan ku sakit nie...
haha..
gara netball genk...
baru 2 set game tu...
belum lagi 5 ke...
10 ke..
hahaha
sudah ampar macam kene siksa jak bha..
seriously...
2 tahun x men beb..
ape x nye..
jadi macam tu...

sekarang nie tengah tahan2 sakit la bha masih..
mo mengadu sama mama..
sah2 aku kene tembak..
hahaha..
sudah kene larang bha nie..
tapi kawan minta tolongkan..
teda orang lagi yang boleh men..
yang selalu men x de..
jauh dipandangan mata..
hahaha

dengan beralasankan hanya sekadar pemain simpanan..
akhirnya aku bejaya dilepaskan..
huhu...
sekali datang salah seorang pemain tetap la...
memang bukan rezeki..hahahaha
dah tu posisi WD beb..
gila...inda biasa bha dengan posisi tu...
biasanye aku ambik posisi GD ato GK
jadi WD hahaha...hanya setengah set jak mampu bertahan..
hahaha...terus x mampu lagi untuk bertahan..
10 minit terakhir pula aku tukar posisi p GK..
ok la bha..
inda banyak berlari..
tapi..
inda pasal2 bha kene himpit..
hahaha
badan GS tu lagi..
nah...jangan la aku cakap..
fikir2 la sendiri..
hahaha

balik2 jak..
mana boleh rehat..
anak panda ku teda orang jaga..
tahan2 hati juga time tu..
mo rehatkan..
cian sama mama..
inda sampai hati..
aku jaga juga anak panda ku tu..
hahaha
malam terus bha...
x ingat dunia...
selalunye susah mo tido..

hahaha..
nie kali la..
cukup la sampai disini saja..
biar la ini kali yang terakhir..
aku men..
hahaha...serik2...

~macam lagu pula~

hahaha..
k la...mo qada' rehat dulu..
hihihihi



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...