Wednesday, January 19, 2011

~Hasil Kerje Aku..~



Salam sume...
x de ape yang best buat masa nie la..
panggilan kursus masakan pun belum lagi ada..
so sekarang nie dalam proses menunggu la..

jeng..jeng..jeng...ape yang kat atas tu...hehehe..
tu la hasil karya aku buat masa nie...
saja je buang2 masa dengan reka2 keychain yang entah ape2 ntah tu..
tapi aku tetap puas hati sebab x sampai 1 hari aku buat tu...
memang puas hati + bangga la..
kakak cakap ok dan hiasannye cantik...
walaupun dia cakap kurang kemas & x boleh dikomersialkan...
tapi aku x kesah...
yang penting aku boleh guna dan berbangga dengan diri..
sebab aku sendiri yang buat...
so..x yah la buang2 duit minta buat kat orang len..
ape yang penting lepas nie...
aku perlu kemaskan hasil kerja aku yang terbaru..
sebab aku nak buatkan untuk Miss Kim,Miss Funny & cayang aku..hehe
kalau aku larat la...yang penting buat perlahan-lahan...
so...usaha!!!!hehehe

p/s:nie adalah salah satu proses untuk menjadi dewasa...ahahax..;*)

Ready To Grow Up!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...