Sunday, January 2, 2011

~2010...gud bye..;'(~



Assalamualaikum sume...
hehehe....rindu gler aku kat blog nie...hehehe..padahal baru seminggu x updates...hoho...kire lama la bha tu...sampaikan kat email aku 100 lebih email x bukak...huh...baru tingal seminggu...belum lagi sebulan...macam mana la nie...di kesempatan waktu yang ada nie aku nak wish...SELAMAT DATANG 2011!!!!dan....selamat tinggal 2010...:'(...yang penuh dengan kenangan manis..huhu...sedih...cikit2 sedih...ape la cnur smile nie...name je "smile" tapi cenggeng!!!Hallo!!!caye x cenggeng ok...just manje je...hehehehe(perasan!!!!)

Banyak kenangan aku dalam tahun 2010...kenangan pahit & manis...x kesah la mana 1 yang paling best kan...tapi suma yang aku lalui selama setahun yang bernama 2010 telah banyak mendewasakan aku..huhu(macam x suke je)...no...bukan x suka...bunyinye seperti cuba untuk membiasakan diri dalam situasi yang ada....so kali nie nak cite la ape jadi ngan hari2 last aku bersama 2010...yessss!!

selama 1 minggu nie..aku x buat ape...hehehe...sebab x dapat on9...pastu bosan tapah dewa betul2 aku time tu...ape tidaknye...agha dah balik p tawau...dah la teda kawan men pastu rindu tahap gaban lagi nie sama ea...rindu sangat2...rindu mo peluk dia...mo cium dia...hik..hik...hikk..(nak nangis dah nie)last day sblm dia terbang p tawau berabis aku peluk dia...aku tau nanti dia teda mesti aku rindu....memang pun...dah rindu dah nie...


haha...isnin lalu aku p tengok wayang ngan abang boy...hehehe...janji telah tertunai...tengkiu abang boy...luv u...hehehe..."hantu kak limah balik rumah"...hahahaha...lawak gler la cite tu...aku nan abang boy gelak abis kat pawagam...nasib bek kat sebelah aku x de orang...memang strategik la tempat yang aku ambik tu...ahahax...kat depan ngan belakang penuh...line kami je yang x penuh...ape tidaknye...sekali ambik tiket yang tengah2...pastu kami 2 je...tu yang x de orang nak duduk kat line kami tu...aku ape lagi...suke la sebab teda orang tengok aku buka mulut luas2 untuk ketawa...hahahahahaha...tau jam berapa kami balik rumah???x yah la tau...yang aku mo gtau cite tu memang cun abis la...

ye la..suka2 dulu kan...pastu esoknye aku nangis...sebab...agha mo balik p tawau...huhu...aku siap hantar lagi p airport...yang lucunye cikit lagi aku ikut dia p tawau mo jaga dia dcana...tapi mama x kasi...huhu...nangis aku bha...tapi sorok2 la bha..hehe...

yes...i miss him so much...until now...masih lagi rindu nie...nie pun masih lagi tengok gambar dia sambil cium2 gambar dia...huhuhu..ucu nak peluk agha...nak cium agha...tapi dia jauh sekarang...hehehe(malu la)ape2 pun...yang paling aku rindu dengar dia nanyi...asal je dia buka mata dari tido mesti mulut die tu x pandai diam untuk nanyi..hehehehe...

tu seminggu yang lalu...pembukaan minggu & tahun baru nie...just sunyi je..huh..hope x berterusan..so cnur smile...p la cari keje..jangan malas...keje dok kat rumah untuk tambah berat badan...hahaha...takut aku jadi gemuk..hehehe

so...ape yang nak dikatakan...gud bye 2010....ahlan wasahlan 2011...hope ade magic tahun nie...hehehe...pastu aku mo teruskan azam yang tergendala...x mo cakap la azam tu...biar aku ngan Allah je yang tau...he

cute nyer....muahhhhh
hahaha...lulu baru bangun tido
its me...huh...cute nyer..hehe

p/s:dah masuk tahun baru,azam baru...so wajah blog baru...saya???tetap seperti dulu..hehe..nak cari prince charming x tahun nie??hehehe...x kot...dah serik untuk kecewa...hahahaha...ye la tu...daaaa 2010...

Ready To Grow Up!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...