Saturday, December 25, 2010

Saya Nak Dia Tahu!!!

Saya Nak Dia Tahu...
sekarang saya belajar untuk buang perasaan ini....

Saya Nak Dia Tahu...
hati saya terseksa dengan perasaan ini...

Saya Nak Dia Tahu...
tidak patut perasaan ini hadir...

Saya Nak Dia Tahu...
saya tak kan berharap padanya lagi...

Saya Nak Dia Tahu...
saya akan buang dia jauh2 dari hidup saya...

Saya Nak Dia Tahu...
saya tak perlukan dia dalam hidup saya...

Saya Nak Dia Tahu..
saya kesal atas perasaan ini...

Saya Nak Dia Tahu...
saya sedar saya tak layak untuk dia...

Saya Nak Dia Tahu...
air mata ini sudah tiada untuk dia...

Saya Nak Dia Tahu...
akan semua yang saya rasakan sekarang...

Ya Allah...tolong sampaikan semua ini untuknya...beritahu dirinya...aku mahu dia pulangkan semula hati aku yang pernah aku beri dulu...tolong sampaikan padanya...usah gusar lagi mengenai perasaanku...kerana aku akan lontar perasaan itu walaupun ia sesuatu yang sangat berat...tolong pesan padanya...usah ganggu aku lagi...kerana aku ingin melupakannya untuk seumur hidupku....


"Selamat Tinggal Mr.Purple...";_-(

p/s:
Malam itu manis... jika disorokkan tangis...(Hafiz Hamidun)

Cnur Smile

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...