Friday, March 4, 2011

~Entah ape-ape entah~


Salam...
huhu,,,sebenarnye saja jak bha nie...
hehehe..
tengah2 bosan layan perasaan jiwang bertemakan lagu instrument blog ku nie..
so buat la entry yang melalut2 cikit nie...hihihihi
mood sekarang nie..
errmmm..x tau la...hahahaha
bercampur2 bha
emmm...
mungkin dalam mood menunggu kot...
tunggu result..hihi..
oh ya...tadi aku hang out ma Miss Kim..
eee...
p mana lg..
on9 kat cc la...
laju cikit bha..
berbanding on9 d rumah..
kekadang x dpt on9 bab line buat hal..huhu

macam2 la kite orang cite tadi..
termasuk la mimpi2 untuk menghadapi result nie..
hahaha..funny kan...
tunggu result pun sampai mimpi2..
sah2 sudah nampak bha stress..
yup..memang pun...
ape tidaknye..
memikirkan hala tuju
selepas keluar result nanti..

kalau result gempak senang la hati..
kalau x...
tu yang kene fikir supaya aku x silap buat keputusan..
yang bakal menjamin masa depan aku..
seriously aku cakap..
kalau x de rezeki..
aku betul2 x mo sambung belajar di tingkatan 6..
*x sanggup!!!!*
tapi kalau dah itu je jalannya macam mana???
kan ada KIST..
huhuhuhu..tu pun kalau kene kasi..
kalau x..
alamatnye..
jangan cakap la..
buat aku tekanan + sedih je nanti..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ape2 pun yang penting aku kene sabar la tunggu jawapan....
tu yang penting kan...
pastu doa x boleh tinggal...
sabar la wahai hati...
kelak pasti akan terjawab...

p/s:x de pesanan untuk entry kali nie...ngee..ngeeee

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...