Tuesday, December 14, 2010

Hari yang penuh dengan kebosanan

Huhu...x tau la kenapa hari nie betul2 aku rasa bosan sangat2...sepanjang hari x tau mo buat apa bha...lastly aku pun terfikir untuk updates blog nie...buke2 blog orang...follow2 blog orang then updates entry baru la wei...ape lagi...hari nie keje aku cari makan jeMySpace...ye la kalau dah bosan sangat2 kan...x tau mo buat ape...macam tu la jadinye...MySpace

patutnye aku study la bha kn...esok dah last paper 4 EST...tapi 1 ape pun aku x buat...betul2 malas la aku hari nie...tu la terjadinye bosan tu....cakap tentang paper last...hahahahahahahahaha....happynye aku x terkata...abis je paper tu...ape lagi...merdeka la bha kan...tapi mesti la aku bosan sangat2 tu sebab sudah tiada apa lagi aku mo buat...huhu...bila sudah tidak datang sekolah tidak la lagi aku jumpa kawan2....sedihnye...MySpace

nie pun baru je abis set up suma barang yang kene bawa esok...last day la katakan...semangat tu memang len kn...huhu...EST...orang kate subjek tu susah teramat sangat...tapi bagi aku ...x la susah sangat...boleh lulus...tapi susah mo dapat A+ tu...susah yang teramat sangat....ape2 pun aku cuba la yang terbek bha kan esok...x kan la mo men2...cukup la kecewa tersangat2 ngan paper sejarah ngan bio nie....huhu...bio...hope dapat kredit...peluang untuk dapat A+ tipis sangat2...MySpace

emmm...nie mesti mo buat plan untuk lepas exam nie...x boleh jadi nie...kalau dibiarkan pasti hari2ku akan dilimpahi dengan perasaan kebosanan...kadang2 aku nie macam x bersyukur juga kan..dah Allah bagi masa yang banyak macam nie...aku x buat benda yang berfaedah..huhuhuhu...tolonggggg laaa cnur smile!!!!kenapa nie????nanti bila dah busy baru la mo tercari2 masa yang terluang macam nie untuk dimanfaatkan...bila dah free macam nie merungut pula....1 cubitan untuk cnur smile kerana berperasaan seperti itu...MySpace

huhuhu...lepas exam nie kan...aku betul2 nie bekeras mo pi tengok wayang....bang boy....ingat janji kite...hehehehehehe...mo tengok...mo tengok juga!!!(ape lah pula minah nie merengek di blog pula nie)...suke hati aku la ...blog aku...huhu...hahahaha...bila dah bosan2 macam nie mesti kuar la tu penyakit sewel tu...hahahahahaha...adoi...MySpace

k la...esok lagi la aku masukkan entry...esok mesti best2 nie....hahahahaha...hope la kn....aku mo p terjah fb ku dulu...MySpacepastu baru mo p buke buku EST MySpace...hahahaha...mo tengok wayang!!!!!

p/s:bang boy....jangan lupe ye..."janji kite"......

Never Grow Up!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...