Wednesday, December 15, 2010

Hari terakhirku pakai baju sekolah!!!

"Merdeka!!!"
Tu la laungan pertama aku bila selesai keluar dari dewan exam....huh...lega giler...hahahahaha
pastu gembira abis...bukan ape...segala kekusutan sudah pun terlerai...dah tiada tension2 lagi bha....suma paper dah abih jawab...pastu dapat kuar dari sekolah tu dan mungkin tidak akan datang la untuk menuntut ilmu...bukan la mo kata sombong ke ape sebab tidak mo datang lagi p sana...tapi aku mo sahut cabaran "papa Najib" supaya kami suma cari pengalaman di tempat len...buka mata besar2 untuk belajar pembaharuan...tengok sekeliling d tempat baru tu,tengok perubahan yang selama nie lain dari kehidupan kami selama 17 tahun....

So aku ape lagi...lagi la suka kan kalo cakap pasal mengembara2 nie...memang hobi aku...seronok tahap dewa tu hobi tu...tapi dalam2 happy meninggalkan sekolah tu mesti la sedih bha kan...ye la...pisah ngan member2 yang selama nie berjuang bersama-sama selama 5 tahun di sekolah tu...manenye x sedih...aku ngaku ooo menitis air mata aku tadi...lebih2 lagi time kami suma jumpa saat2 akhir sambil berpelukan...aku promise sudah tu x mo nangis...tapi nangis juga akhirnye...tau la aku nie kan...cepat touching kn...hahahaha...

bila dah abis sekolah nie..ape lagi la yang boleh aku buat melainkan cari kerja la...huhuhu...x tau la aku mo kerja ape nie...mo kerja di Pizza Hut "pujaan hatiku" tu memang rasenye x kene izinkan nie...mesti mama cakap..."bek la duduk je drumah masak je pizza tu drumah"..huhu...kakak pula suruh aku ikut dia jaga lulu ngan agha di Tawau...bukan aku x mo...aku sayang abis tu ngan agha tu...dah la manja abis...sapa la x sayang kan kalau dia tiap saat bekepit je ngan aku drumah nie...macam aku cakap tadi..kita mesti buka minda kita...so sebab itu la aku x mo ikut...

so aku decide la untuk ikut kursus masak di Damai...x tau la jadi atau x..hope la jadi kan..aku mo jua tu kursus tu..la...ada asrama disediakan...duit pun dibekalkan ...ape lagi...pulun la...tapi sana susah la mo cari transport...macam mana mo p cp untuk tengok wayang nie...ahahax..itu pula difikir bha...x bha...salah ayat...macam mana mo p balik kampung jumpa mama sama bapa kalau susah mo cari transport...hope abang yang ambik...x balik la jawabnye aku tu...huhu...

mesti nanti aku rindu tu sama sekolah...nangis2 la nie aku...nie pun tahan2 sebak sudah nie..macam2 la aku rindu tu...rindu sama kelas kami yang cun tu...sama makmal bio,phy ngan che..huhu...rindu mo study bio sama2 member...wuwuwuwuwuwu...mo nangis sudah nie...pastu tu kan mesti aku rindu nie nanti sama "Mr.Bean" yang selalu curi2 tengok aku awal2 pagi... huhu...rindu sama usikan dia....huhu...rindu mo dengar dia ajukan soalan yang pelik2 & x kena pada masanye...hahahaha...ketara bha kan yang dia tu sebenarnye saje je mo jumpa aku...pura2 lagi bha Mr. Bean tu...kalau suka tu cakap je la bha...(ahahax...perasan la cnursmile nie)..

x pe la ye Mr.Bean...kalau ada rezeki kita jumpa juga tu la...sayangnye tidak ada "kebetulan" dalam perhubungan kita seperti mana aku ngan Mr.Purple...(sapa Mr.Bean sama Mr.Purple nie??)nanti la ada masa aku cite...mane la aku rindu nagan Mr.Bean kan..aku cite juga tu...Mr.Purple???pun nanti aku cite...Mr.Purple tiap saat tu aku rindu....ahahax...(gatal)

ape2 pun...nanti aku cite ye ape keputusan aku untuk mengisi masa lapang aku nanti..yang aku tau nanti aku mo tengok wayang sama member2 tersayang...yang penting ada Miss Kim...huhu...


Bosan ke???

p/s:x sabar mo tengok wayang....ahahax

Never Grow Up!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...