Friday, December 14, 2012

~Aku Rindu Kau~

Aku pun ndak tau macam mana mo kasi ekspresikan apa yang aku rasa sekarang nie..
Serius aku rindu kau gila2...
biarpun kita jauh...
aku mo kau tau..
kau dekat sangat2 dalam hati aku...
tipu la kalau aku cakap aku tabah kat cini kan
biarpun kadang2 waktu tidurku ditemani dengan air mata dengan bermacam2 alasan.
tapi aku masih mampu tersenyum disetiap hari2 ku disini..
biarpun tanpa kau ada disisi aku..
temani aku untuk perjuanganku yang paling terbesar dalam hidup aku nie..
aku sedar..
kau juga punyai perjuanganmu sendiri..


tiap2 hari bila aku jalan pegi kuliah mesti aku rasa ada benda yang kurang..
ya...aku x jalan beriringan degan kau macam yang kita selalu buat time kita pegi sekolah dan balik dari sekolah...
dalam dewan kuliah aku x rasa lagi sebelah aku ada kau...
duduk sama2 dengan aku sambil tumpukan perhatian walaupun tumpuan kita selalu hilang disebabkan perangai kita yang gila2 bermain dan bergurau waktu guru mengajar dihadapan..
bertahun kita bersama..
mula mengenali hati budi masing2 waktu kita dibangku sekolah rendah..
aku yakin mesti kau masih ingat aku marah kau sebab ayu sangat..orang mudah buli kau..sampai aku sendiri pun buli kau kan..tapi kau langsung x kesah biar teruk macam mana pun aku buli kau..kau tau ka..kau buat macam tu boleh menyebabkan aku makin sayang sama kau

gelak tawa dan tangis kita...sama2 kita kongsi..segala rahsia aku kau tau dan kau simpan dengan rapi..bila kau cakap kau nangis time aku jalan sambung study di UPSI kau buat aku terkejut..terharu..sedih..aku buat kawan kesayangan aku nangis  time tu..saat2 kau menjalani latihan..kenapa la aku baru tau yang kau menangis time tu...

kau tau ka bila aku dapat tau  aku dapat tawaran sambung belajar kau la orang yang pertama yang aku mo kongsikan kegembiraan sama2..dalam masa yang sama aku sedih sebab aku akan tinggalkan kau sorang2..maaf sangat2 sayang...aku pun nangis time aku bagi tau kau yang aku mo jalan tinggalkan kau..dalam masa yang sangat singkat kan....aku fikir aku lambat lagi tinggalkan kau..dah siap2 plan mo ikut family kau pegi lawat kau sebelum aku jalan...tapi...hakikat yang terjadi diluar kawalan aku..

aku tau ka..sampai sekarang aku masih berharap yang kau boleh datang cini sama2 ngan aku sekarang...aku cemburu bila kau boleh lalui hari2 kau dipoli dengan baik dengan persekitaran yang baik dan kawan2 baru kau yang kau cerita ngan aku yang semuanya aku rasa boleh temankan kau disana..

tapi aku..teda sapa2 yang aku rasa sesuai disini yang boleh share segala2nya macam mana aku share ngan kau..KAU TAU KA????TEDA SAPA2 YANG BOLEH GANTIKAN TEMPAT KAU UNTUK AKU!!!

kau....kawan aku..sahabat aku...teman aku..dunia akhirat...aku sayang kau sangat2..dan aku rindu kau  setiap detik...

zaman2 sekolah kita bersama

>_< comel sangat

rindu saat2 ini

kita share kesukaan yang sama~big apple~

sory curi gambar kat fb
nota kaki & tangan : aku nangis buat entry nie...>_< nanti balik kita jumpa...2 bulan cuti spent time lebih cikit ngan ko..cuti 1 bulan hari tu x cukup...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...