Tuesday, March 22, 2011

~Debaran~

cam nie la rupa jantung aku saat nie..+_+
salam..
huhu..
napa pula tiba2 nie kan..
berdebar2 pula nie..
nie gara2 esok la nie..
esok???
ada apa???
ish3..esok kan result kuar...
apa bha yang ko fikir nie???
hahaha..macam tekanan bha sudah...
ya mey??pasti ka nie kuar sudah esok???
hahaha...betul la kot..
kalau masih x percaya cua cite cua cite...hehehe*melalut jap*
cua klik kat cini
na kan..jagan kasi salah aku lagi k kalau inda betul jua kali nie..
tapi jagan risau bha...banar2 nie kuar esok..huhu..+_+

mood aku sekarang nie berdebar la bha..
inda kan aku suka2 melompat2 keriangan macam monyet
inda masuk akal betul..hahahahaha
kali nie masuk berapa kali sudah nie aku x dapat tidor malam2..
ani pun masih ngantok jua nie tapi x dapat mo tutup mata untuk rehatkan otak ari berfikir...
walaupun telah di "brain wash" oleh abang kesayangan ku semalam..huhuhu..
masih jua macam nie..masih jua dup dap dup dap..
macam dia cakap semalam..
jagan terlampau fikir la...tawwakal seje la..
yakin pada diri sendiri la..tapi..huh..jangan cakap la..
sebab balik2 sudah aku cakap kan..tu kat atas tu ada..hahahaha..
sempat lagi buat lawak
huhu..aku takut nie kalau result yang aku dapat tidak dapat puaskan hati family aku..huhu..
dah la dorang letakkan harapan yang tinggi pada anak bongsu dorang nie..sah2 la takut bha kan..
tapi aku tengok mama relex jak..hahaha
teda cakap apa2 pun..hahaha..
tengok la esok..siap la aku nie kali..hahahah
kalau inda bagus nie mesti kena  "brain wash" lagi nie..

antaranya:
~tu la..dulu x mo belajar bagus2!!!
~men2 jak keje ko kan dulu..
~benda len yang ko utamakan..
~boipen jak yang ko fikir kan...*hahahaha..nie teda ya dalam senarai*

hahaha..sapa bha pandai2 kasi masuk point ke 4 tu!!!teda2...ndak pernah bha..aku anak yang solehah bha..hahahaha..bak kata emi..*kunuk*

apa2 pun sekarang nie aku try untuk tenangkan hati aku...tawwakal banyak2..
aku dah abis usaha & doa..just tinggal tawwakal jak sekarang nie..teda apa2 lagi yang mampu aku buat sekarang nie melainkan itu jak...

Ya Allah..tabahkanlah hati hambaMu ini tenangkanlah hatinya untuk menghadapi hari esok...berikan dia petunjuk...berikan yang terbaik buat dirinya serta sahabat seperjuangannya...hanya padaMu kami meminta dan berserah..Amin..Ya Rabb...

p/s:hati ku masih gusar...x boleh jadi nie..mo jua p cari eskrim vannila kappocino nie..huhuhuhuhuhu=_=''

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...