Saturday, November 6, 2010

ku teruskan perjuanganku....


Hari nie aku ada kem kecemerlangan biologi...huhu...nie pn baru balik...
agak penat..MySpace tapi best sangat2..hahaha...best gler...MySpacewalaupun penat dari jam 8 pagi sampai 5 petang tapi tak ada rasa tension pun...mungkin sebab semangat,ketabahan,tidak pernah putus asa menjadi pendorong kepadaku untuk teruskan...sir pun agak lucu juga hari nie...buatkan aku dan member2 len x kering gusi sampai sakit perut ketawa...hahahahaMySpace..yang penting ape yang kitaorang study hari nie masuk di otak...makan tadi pun ok...kenyang gler...makanan tengaharinye banyak ooo...sampai x dapat habiskan...MySpace..haha...nasib bek ade miau kat sekolah tu yang tolong kitar...tak la membazir juga..hehehehe...

mungkin ini boleh jadi kenangan terakhir aku kat sekolah nie....MySpace(alamak....emo pla...)jan la nangis bha...kita mesti happy2 kn...perjuangan nie masih panjang lagi bha...besa la...dalam perjuangan mesti ada suka dan duka...kalau tiada apa la maknanye hidup kan kan kan...ape2 pun...aku sayang sama suma member2 aku yang sama2 berjuang dengan aku...tidak lupa juga sama guru2 yang tidak pernah rasa penat ajar diri ini untuk jadi orang yang pandai dan berguna...MySpace
untuk familyku...doakan aku berjaya k...doakan cita2 ku untuk menjadi seorang doktor tercapai...x kesah la bila,cepat atau lambat...itu biar Allsh yang tentukan..yang penting selagi ada masa selagi itu kita berjuangkan..jangan pernah putus asa...MySpace kalau x tercapai pun x ape la...sekurang2nye jadi orang yang berguna...

walaupun kadang2 datang rasa tension...MySpace..akan ku cuba hilangkan jua....huhu

kepada insan yang menjadi sumber inspirasi ku....teruskan la jadi sumber inspirasi ku...(huhuhu..malu la pula)...MySpace..biar masa dan takdir menjadi penentu jodoh antara kita berdua...jika ada pasti Allah akan tunjuk..jika tiada..x pe la,pasti ada yang lebih layak untuk kita....itu sudah janji Allah...diri ini sentiasa doakan yang terbik buat dirimu...sama2 la kita berjuang untuk masa depan kita....kerana kita punya tanggungjawab yang lebih penting dan menjadi harapan besar keluarga....

perjuangan serta langkahku...aku teruskan....MySpace

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...